GOFF
Frame
jQuery Slider
Frame



"АКТЫ" по Аркадию Бартову


Сценическая версия Григория Кофмана для GOFF-Company по «Речевым Актам» Аркадия Бартова.
Права на постановку предоставлены правонаследниками А.А.Бартова Владимиром Шейнблатом и Софьей Цыгановой.

Премьера состоялась в МСИ «Эрарта» 29.05.2014, Санкт-Петербург.


Эпизод 1 - Идентификация 2
или Беседа Анны и Джулии о Фреде и Джордже в присутствии мертвого тела, вероятно, Чарлза.

Эпизод 2
ВИЗИТ, или Два часа с Анной и Джулией

Эпизод 3
ИГРА

Эпизод 4
Посещение Анной и Джулией Театра
с сообщением об этом посещении Фреду
и с пояснениями к этому сообщению Джорджа

Эпизод 5
Гимнастические упражнения в осеннем лесу


Роли исполняют:

Анна – Евгения Львова
Джулия – Оксана Свойская
Чарльз – Дмитрий Маслобоев
Джордж – Павел Луговской
Фред – Денис Золотарёв

Музыканты-наблюдатели – Николай Рубанов, Алексей Иванов
Комментатор-наблюдатель – Григорий Кофман

Постановка - Григория Кофмана



PAPERS by Arkady Bartov


This play is dedicated to the theme “Arkady Bartov’s simulations."

GOFF-Company, in accordance with the writer, deals with the dispersion of the subject, removed from reality, by the reality itself - leaving a total inversion of the original meanings.
This is a virtuous "demagogy text" written by one of St.Petersburg’s representatives of Russian conceptualism. With his brilliant artistic work, Arkady Bartov built the base for today’s theatrical play-structures.

Arkady Bartov’s work represents an “English drama” and consists of the dialogue between the figures Anna and Julia. It refers to classical English stories and plays as well as to the intrigues of the late 19th century.
Bartov’s work is an example for the society’s consciousness in post-soviet Russia, that, supposedly, already has an idea of ​Western life.

The polyphonic ensemble GOFF-Company does not only use the trick of "internal parody" according to Daniil Kharms’ and Alexander Vvedensky’s style, but also connotations of the specific philosophy of art (Roland Barthes and Jacques Derrida).
That is, how the elaboration of the source and its mythologized adaptation (postmodern) becomes ontological.

Cast: Oksana Svoyskaya, Eugenia Lvova, Denis Zolotarev, Pavel Lugovskoy

Musicians: Nikolai Rubanov, Alexej Ivanov

Production: Grigory Kofman